کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است
سرخط خبرها

حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی

  • کد خبر: ۲۰۹۲۵۵
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی
براساس گزارش‌ها، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

منابع عبری زبان اعلام کردند چند موشک از سوریه به سمت شهرک ناعوت در نزدیکی بلندی‌های اشغالی جولان در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین حال، منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی دریاچه طبریا خبر دادند.

روز گذشته نیز، رسانه‌های سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. در این ارتباط یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: در ساعت ۱۳ ظهر روز دوشنبه به وقت محلی، دشمن صهیونیست حمله هوایی از سمت جولان اشغالی انجام داد و طی آن مناطقی از جنوب دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از غیرنظامیان شهید و برخی دیگر زخمی شدند و خساراتی نیز به بار آمد.

در عین حال، منابع سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. برخی منابع دیگر از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه منطقه زینبیه در جنوب دمشق خبر دادند.

از سوی دیگر اسپوتنیک گزارش داد که طبق اطلاعات به دست آمده موشک‌هایی از فراز جولان اشغالی به سمت برخی مناطق در حومه زینبیه در جنوب دمشق شلیک شده است و رسانه‌های سوری اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به مناطق زراعی میان شهرک عقربا و حرم حضرت زینب (س) در جنوب پایتخت سوریه با سه موشک انجام شده است.

روز گذشته همچنین آژیر هشدار در منطقه اشغالی «کاتسارین» در جنوب بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمد. خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که این آژیر هشدار از بیم رخنه پهپادی به اراضی اشغالی از سمت لبنان به صدا درآمده است. همچنین منابع خبری از حمله موشکی به الجلیل علیا در برابر بخش شرقی مرزهای جنوبی لبنان با اراضی اشغالی خبر دادند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->